en
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文
04 72 74 26 03
en
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文

Reviews

Average score 743 Reviews
Service
Atmosphere
Quality/Price
Menus
Fabienne Fayolle noted on Google

Délicieux, très bonne salade et soupes, excellentes brochettes et makis sushi sashimis Service parfait (Translated by Google) Delicious, very good salads and soups, excellent skewers and maki sushi sashimi. Perfect service.

2 months ago
Jean luc Thiolliere noted on Google

Nous avons commandé deux woks que nous avons beaucoup appréciés. La personne qui nous a remis la commande a été très sympathique. Le prix est très raisonnable. (Translated by Google) We ordered two woks which we thoroughly enjoyed. The person who delivered the order was very friendly. The price was very reasonable.

2 months ago
Karen Dumont noted on Google

Je me fais livrer depuis de nombreuses années et je suis toujours satisfaite !! Qualité dégustative, service au top. Rapport qualité prix imbattable 😁😁🍣🍣 (Translated by Google) I've been getting deliveries for years and I'm always satisfied!! Great taste, top-notch service. Unbeatable value for money 😁😁🍣🍣

3 months ago
Lucie Bou noted on Google

3 months ago
MASSIMO VISENTIN noted on Google

Très conseillé (Translated by Google) Highly recommended

3 months ago
Timo Du noted on Google

Très bonne expérience (Translated by Google) Very good experience

3 months ago
vianney musique noted on Google

Livraison à domicile, pas concernée par l'ambiance (Translated by Google) Home delivery, not concerned with the atmosphere

3 months ago
Emre noted on Google

Très bon restaurant japonais ! Les plats étaient délicieux, frais et bien présentés. L’accueil est chaleureux et le personnel vraiment sympathique et attentionné. On s’y sent bien et on a envie d’y revenir. Je recommande sans hésiter. (Translated by Google) Excellent Japanese restaurant! The dishes were delicious, fresh, and beautifully presented. The welcome was warm, and the staff were truly friendly and attentive. It's a very pleasant place to be, and you'll definitely want to return. I highly recommend it.

3 months ago
Francisco DOS SANTOS noted on Google

4 months ago
Corentin Fievet noted on Google

4 months ago
1.5.24